vranovské novinky spektrum týždenník okresu vranov nad topľouČlánky / Hotel Zelená Lagúna si zopakoval umiestnenie v TOP 10 hodnotení časopisu TREND

Hotel Zelená Lagúna si zopakoval umiestnenie v TOP 10 hodnotení časopisu TREND

Hotel Zelená Lagúna nie je výnimočný iba svojou jedinečnou polohou na brehu jednej z najčistejších vodných plôch na Slovensku – vodnej nádrže Domaša. Dokonalý zážitok, v ktorom sa spája harmónia štýlovej architektúry, prvotriedna ponuka služieb a hotelový tím pripravený s noblesou splniť každé prianie hostí, ocenila tento rok opäť aj odborná verejnosť.

V hodnotení nezávislých recenzentov časopisu TREND Hotel Zelená Lagúna nielenže obhájil pozíciu v TOP 10 slovenských hotelov, ale svoj kredit dokonca zvýšil, keď získal 17,5 z 20 udeľovaných bodov, čím si vylepšil minuloročné maximum.

Do hodnotenia sú, v súlade s názvom projektu, zaradené len slovenské špičkové TOP zariadenia. Od roku 2016 hodnotí TREND na základe 20-bodovej stupnice, ktorú používa napríklad druhý najznámejší bedeker na svete, francúzsky Gault Millau. Hotely a reštaurácie navštevovali hodnotitelia TREND-u od mája 2017 do februára 2018, a tak ako po minulé roky sa hodnotilo formou mystery shoppingu, teda anonymných návštev. Celkom bolo ohodnotených viac ako 200 reštaurácií a hotelov. Výsledky boli vyhlásené na TREND konferencii Horeca manažment 2018.

Ako zdôraznila riaditeľka Hotela Zelená Lagúna Silvia Manduľáková, za posledné dva roky pribudla na Slovensku približne dvadsiatka nových hotelov, preto chcú nastavenú latku udržať a zároveň naďalej hľadať nové výzvy, ako ponúkané služby rozšíriť a skvalitniť. „Ľudia v súčasnej dobe veľa cestujú a vedia adekvátne porovnať úroveň hotelových a reštauračných zariadení. Práve naši hostia sú tí, kto nám pomáha z roka na rok zdokonaľovať portfólio hotela. Samozrejme, ich požiadavky, prípadne návrhy na zlepšenie, plníme do možnej únosnej miery,“ uviedla riaditeľka Hotela Zelená Lagúna Silvia Manduľáková.

Za alfu a omegu v prístupe každého hoteliera považuje nepodceniť trendy, ktoré sa premietajú do faktu, že dnešný hosť je náročnejší, skúsenejší, kritickejší a hlavne komunikuje on line. Práve moderný fenomén v podobe sociálnych sietí umožňuje v okamihu zdieľať akýkoľvek zážitok spojený s gastronómiou, službami alebo zábavou, a to personál dostáva do situácie, kedy v okamihu (a bez cenzúry) získava spätnú väzbu. „Kľúčová je z pohľadu spokojnosti hostí komunikácia s personálom hotela. Dnešná rýchla doba nás núti reagovať promptne. V prvom rade dbáme na školenia zamestnancov a ich odborný rast. Máme nastavené interné tréningy a taktiež výmenné pobyty v konkurenčných hoteloch rovnakej kategórie,“ vysvetľovala S. Manduľáková.

Pre absolútny komfort hostí kladú v Hoteli Zelená Lagúna dôraz taktiež na posilnenie rozvoja smart komunikácie a využívanie moderných technológií. Novinkou, pričom u 4-hviezdičkových hotelov sa v celoslovenskom kontexte bavíme o unikátnom projekte, je interaktívna hotelová televízia IPTV. „Interaktívna televízia otvára možnosti ONLINE komunikácie nášho hosťa priamo a hlavne pohodlne, prostredníctvom diaľkového ovládania, z hotelovej izby. Jednoduchá objednávka masáží cez TV, archív filmov, či aktuálne počasie sú len malou časťou širokého spektra funkcií hotelovej televízie,“ dodala S. Manduľáková.

Dokonalou vizitkou každého hotela sú spokojní hostia. Referenciou určite je i to, že služby Hotela Zelená Lagúna využil v minulosti v prezidentskom apartmáne prezident SR Andrej Kiska, nedávno aj nemecká synthpopová legenda Alphaville, či mnohé osobnosti česko-slovenského šoubiznisu. Napriek tomu sa manažment nechce so získaným statusom uspokojiť, ale aktívne sa zapája i do dialógu, ktorý si kladie za všeobecný cieľ znásobiť potenciál Domaše v cestovnom ruchu. „Sú aj témy, ktoré nie sú v našej kompetencii - cyklotrasy okolo Domaše, výletné lode a podobne. Samotné ocenenie nám síce určuje náš cieľ, ale mne osobne by ešte väčšiu radosť urobilo, ak by Domaša s celým okolím ožila a napr. aby tiež platilo, že náš hosť je aj vaším hosťom a opačne,“ podotkla S. Manduľáková.

Keďže pre Domašu je nosnou letná sezóna, vedenie Hotela Zelená Lagúna má už dnes jasnú predstavu, ako posunúť služby na nový level a ponuka v tomto smere sa ukazuje ako naozaj zaujímavá. „V priebehu leta chceme posilniť odbytové strediská - reštauráciu, vináreň, lobby bar, bar na pláži, ktoré budú počas celého dňa otvorené. V rámci vybudovania hotelovej pláže chceme rozšíriť ponuku vodných športov o požičovňu paddleboardov a samozrejme ešte viac spestriť letný program. Napr. pre fanúšikov latina môžem ešte prezradiť, že ponecháme tematicky obľúbený Kubánsky víkend s tanečnou školou a výborným kubánskym jedlom,“ dodala s úsmevom S. Manduľáková.
 

Platená reklama

Square 1 300x300
Square 1 300x300
Square 1 300x300
Zdieľajte túto stránku na FECEBOOKu Konktujte nás - Rýchla správa Formulár na zadanie inzercie
Stropkovské Spektrum